Dyrygentka młodego pokolenia; członkini grupy kreatywnej zespołu muzyki współczesnej Hashtag Ensemble, w ramach której współprowadzi pierwszą scenę dla polskiej muzyki współczesnej Hashtag Lab; założycielka zespołu wokalnego Match Match Ensemble. Nominowana do Paszportu „Polityki” 2022. W sezonie 2023/2024 uczestniczka programu Britten Pears Young Artist.
Głównym spektrum jej działalności artystycznej są opera oraz muzyka współczesna. Fascynuje ją przenikanie się dziedzin sztuki: opery, teatru, muzyki, sztuk wizualnych, a także praca w obszarze głosu, ciała i ruchu. Muzykę i teatr traktuje jako narzędzie do analizy i komentowania rzeczywistości.
Współpracowała z Teatrem Wielkim – Operą Narodową oraz Polska Operą Królewską, gdzie jako kierowniczka muzyczna zrealizowała m.in. opery kameralne Benjamina Brittena The Rape of Lucretia i The Turn of the Screw. Zajmują ją opery współczesne – zrealizowała m.in. Luci mie traditrici i Superfluminę Salvatore Sciarrino (New Opera Days Ostrava, Warszawska Jesień), a także opery współczesne Wojciecha Błażejczyka, Karola Nepelskiego i innych.
Zajmuje się również edukacją muzyczną na wszystkich szczeblach zaawansowania.