Anji Cheung – Seven are the Veils (2018) 20’ [premiera polska]
Anji Cheung – Decan of Heart's Blood (2018) 10’ [premiera polska]
Heather Leigh – Throne (2018) 40’ [premiera polska]
***
Mick Barr – Plvence Abrost R Msitloun* (2019) 40’ [premiera światowa]
Aaron Turner – Repression’s Blossom (2019) 20’ [premiera światowa]
Aaron Turner – Interminable Conniption (2019) 20’ [premiera światowa]
***
␣␣␣␣␣␣␣ ␣␣␣␣␣ ␣ ␣␣␣␣␣ ␣␣␣␣␣␣ – ␣␣␣␣ ␣␣␣␣␣ ␣␣␣␣␣␣␣␣␣␣␣␣␣ (2019) 20’ [premiera światowa]
Mario Diaz de Leon – Body Pulse Prism (2019) 30’ [premiera polska]
WYKONAWCY
- Anji Cheung – elektronika, głos
- Heather Leigh – elektryczna gitara hawajska
- Mick Barr – gitara elektryczna
- Aaron Turner – gitara elektryczna, elektronika
- Mario Diaz de Leon – laptop, elektronika
*zamówienie festiwalu Sacrum Profanum
Wzorem ubiegłorocznej edycji kontynuujemy pasmo single player, w ramach którego usłyszymy kilka solowych setów przygotowanych przez artystów-mentorów: Anji Cheung (śpiewa, recytuje, krzyczy na tle wielowarstwowych dronów i pulsującej elektroniki z rytualnym sznytem); Heather Leigh (songwriterka grająca na zawodzącej, czasem przesterowanej, hawajskiej gitarze elektrycznej, w śpiewie wędrująca w stronę podobnych melizmatów); Aarona Turnera (gitarzysta i wokalista odnajdujący się w wielu stylistykach wyrosłych z post-metalu, z dronowym ambientem włącznie, znany z zespołów Isis, Sumac, Mamiffer, tym razem w surowym wydaniu na brutalistyczną gitarę elektryczną solo) i Micka Barra (słynie z ekstremalnie szybkiej gry na gitarze elektrycznej m.in. w zespole Krallice, zaprezentuje w koncercie solowym swój repetytywny utwór minimalistyczny). Artyści zapraszają do poznania ich muzycznych dyscyplin.